07 desember 2012

Julekalender 2012: hvit hjort





Fredagskveld, fredagskos, fredagsutflating i sofaen med altfor masse smågodt, brus og pizza. Vi har feiret vår seksåring her hjemme, selv om bursdagsfestene, to i tallet i år, fremdeles er etpar dager unna. Sjokoladekake til frokost, gaver og blåsing av bursdagslys, det har vi iallefall hatt.



Hvit julepynt, det er jo bare fint. Hvitt, gammelt tre, litegranne sølv, og litegranne rødt, og det er...bare jul, altså. To hvite hjorter fra House Doctor har kommet i hus. Jeg valgte den liggende utgaven, som jeg tror fra naturens side vil være mer robuste i møtet med ivrige lillebrorfingre. De har iallefall klart seg på tredje dagen, og det får man jo si lover bra.

Her ser dere et lite glimt av adventsstaken vår også, den er ikke helt ferdigpyntet ennå. Ennå er jo ikke to lys tent, vi er altså knapt halvveis til jul, og jeg ligger jo bestandig litegranne etter skjema. Så- ferdigpyntet adventsstake får komme på bloggen om litt. Må bare en liiiten tur på Panduro først. Fortsatt god fredag til deg som kikker innom meg- vi blogges!




2 kommentarer:

Miamor sa...

åå...to sånne har jeg også..de er er så enkle og fine..hilsen ei som øver seg på mindfullness og gjøre EN ting i gangen..nå er det Helle Brunvoll over høytalerne og te..god helgeklem

Anonym sa...

Nydelige hjorter, og nydelig advent gruppe:) Synes den var enkel og fin;) Mvh fast leser av din koselige blogg:)

Marianne